Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Απο την Προσοτσάνη στην Καστοριά ο Χριστόδουλος Νουσδίλλης !

ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΩΝ «ΓΟΥΝΑΡΑΔΩΝ» ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο 19ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΣΟΣ

Η νέα μεταγραφική κίνηση της Καστοριάς αποτελεί παράλληλα και επένδυση για το μέλλον καθώς οι «γουναράδες» προχώρησαν στην απόκτηση του Χριστόδουλου Νουσδίλη. Ο 19χρονος μέσος το πρώτο μισό της περασμένης σεζόν ανήκε στην Προσοτσάνη και στη συνέχεια εντάχθηκε στο δυναμικό του Πανδραμαϊκού, ενώ εμφανίζεται αποφασισμένος να βοηθήσει τη νέα του ομάδα να πετύχει το στόχο της ανόδου.
«Σε μια ακόμα μεταγραφή ταλαντούχου ποδοσφαιριστή προχώρησαν οι "γουναράδες", οι οποίοι, στα πλαίσια της συνεργασίας με τον τιμ μάνατζερ, Τάκη Τσιρώνη, έβαλαν στο πλούσιο ρόστερ τους τον ταλαντούχο μέσο Χριστόδουλο Νουσδίλη, ο οποίος πέρυσι φόρεσε τη φανέλα της Προσοτσάνης (Α΄εξάμηνο) και του Πανδραμαϊκού (Β΄εξάμηνο), ενώ παλιότερα έχει φορέσει τις φανέλες της Δόξας Δράμας και του Καλλιφύτου. Ο Νουσδίλης είναι γεννημένος στις 20/08/1994 έχει ύψος 1.80 m και βάρος 71 Kgr» επισημαίνει στην ανακοίνωσή της η Καστοριά.
Στις πρώτες του δηλώσεις  στην ORAGIASPOR-DRAMAS ,ως παίκτης των νεοφώτιστων στη Γ’ Εθνική, ο 19χρονος χαφ, τόνισε
: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι σε μία μεγάλη ομάδα, όπως είναι η Καστοριά. Έρχομαι με σκοπό να συνδράμω κι εγώ από την πλευρά μου για να υλοποιήσει τους υψηλούς στόχους που έχει για φέτος. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να ανέβει η ομάδα μου στην Β’ Εθνική. Ευχαριστώ πάρα πολύ τον πρόεδρο της Καστοριάς Παναγιώτη Ουσταμπασίδη, τον προπονητή Πασχάλη Δημητρίου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και ήρθα στην Καστοριά, όπως και τον Τάκη Τσιρώνη, χάρη στην συμβολή του οποίου έγινε αυτή η μεταγραφή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: