Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Βραζιλιάνος ορμώμενος!!!!!!

Καλησπέρα σε όλους και χαίρομαι παρα πολύ που είμαστε μαζί....σ αυτο που ονομάζουμε όλοι μανία.......μανία με το στοιχημα......μανία με αυτο που μας πορωνει καθημερινα.........θέλω να ευχαριστήσω προτού ξεκινήσω , το φιλαράκι μου τον Σπύρο, που μου πρότεινε να βοηθήσω και γω με την σειρά μου στην προσπάθεια που κάνει και στηρίζεται στο αληθινό μεράκι που έχει.....
Ξεκινάμε και σήμερα στο σακούλι μου έχω τέσσερις αγώνες , οι οποίο εμπεριέχουν θα έλεγα λίγο ρίσκο αλλά αξίζουν τον κόπο...

314      ΚΑΡΛΑΪΛ - ΣΤΙΒΕΝΕΪΤΖ               Χ
317     ΜΠΟΡΝΜΟΥΘ - ΧΑΡΤΛΠΟΥΛ      1
377     ΣΕΒΙΛΛΗ - ΒΑΛΕΝΘΙΑ                   2
404    ΜΠΡΕΝΤΑ - ΟΥΤΡΕΧΤΗ                 Χ


Πιστεύω να σας αρέσουν τα σημεία και θα χαρώ αύριο να λέμε οτι μας πήγαν και ταμείο ......
Καλό βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: