Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Τα βλέπει διπλά ο Χάμιλτον!

Τη δεύτερη συνεχόμενηπολ ποζίσιον, πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον, «γυρίζοντας» πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους πιλότους στο δεύτερο γκραν πρι της σεζόν, στην πίστα Σεπάνγκ της Μαλαισίας. Από τη δεύτερη θέση θα εκκινήσει ο Τζένσον Μπάτον, κάνοντας το 1-2για τη McLaren. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει οΜίκαελ Σουμάχερ
GettyImages/Ideal Images 
Την πρώτη του νίκη στη Σεπάνγκ θα διεκδικήσει ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος στη Μαλαισία θα εκκινήσει για 21η φορά από την πρώτη θέση. Ο Βρετανός πιλότος που ήταν ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές, επιβεβαίωσε το ρυθμό του και στις κατατακτήριες, παίρνοντας άνετα την πολ ποζίσιον. Το δεύτερο συνεχόμενο 1-2 έκανε η McLaren. 



Η ευχάριστη έκπληξη της Μαλαισία ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ! Ο Γερμανός τρεις φορές νικητής στη Σεπάνγκ θα εκκινήσει από την τρίτη θέση και θα διεκδικήσει το πρώτου βάθρο με το μονοθέσιο της Mercedes, η οποία παρουσιάζεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική. 

Ο Γερμανός πιλότος ξέρει καλά την εν λόγω πίστα, δεδομένου ότι έχει δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την πρώτη θέση πέντε φορές (1999,2000,2001,2002, 2004). 

Οι υπόλοιποι πιλότοι που έχουν πάρει την πολ ποζίσιον στη πίστα της Κουάλα Λαμπούρ είναι οι εξής: Φελίπε Μάσα (2007,2008) Φερνάντο Αλόνσο (2003, 2005), Τζένσον Μπάτον (2009), Μαρκ Γουέμπερ (2010), Σεμπάστιαν Φέτελ (2011), Τζιανκάρλο Φισικέλα (2006) 

Από την άλλη, «ματιασμένη» δείχνει η Red Bull, η οποία στο δεύτερο γκραν πρι της σεζόν θα δει τους Γουέμπερ και Φέτελ να εκκινούν από την τέταρτη και έκτη θέση, αντίστοιχα. Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής, βγήκε στην πίστα για τη διεκδίκηση της πρώτης θέσης με τη σκληρή γόμα της Pirelli. 

Τον πέμπτο χρόνοι έκανε ο Κίμι Ραϊκόνεν, ωστόσο ο Φιλνανδός θα εκκινήσει 10ος, λόγω της ποινής πέντε θέσεων που δέχτηκε για αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων. 

Οι πιλότοι στην πίστα της Μαλαισίας  έρχονται αντιμέτωποι με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που επικρατούν, λόγω της ζέστης (θερμοκρασία πίστας 42 βαθμοί Κελσίου και 59% υγρασία) και της υγρασίας. Ο καιρός κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών έκανε το χατίρι στις ομάδες, αφού δεν έβρεξε. 

Πρώτη περίοδος: Χωρίς εκπλήξεις! 


Με το… καλημέρα McLaren και Mercedes επιβεβαίωσαν την υπεροχή τους. Μπάτον, Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ και Σουμάχερ πήραν γεύση από κορυφή. Ωστόσο, στον τελευταίο γύρο ο Μαρκ Γουέμπερ έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης περιόδου. 

Μακριά από τον καλό της εαυτό έμεινε ξανά η Ferrari με τον Αλόνσο να πλασάρεται στην ενδέκατη θέση και τον Μάσα στην 15η. 

Οι εφτά πιλότοι που δεν κατάφεραν να πάρουν την πρόκριση για τη δεύτερη περίοδο είναι οι εξής: Βερνιέ (Toro Rosso), Κοβαλάινεν-Πετρόφ (Caterham), Γκλοκ-Πικ (Marussia), Ντε Λα Ρόσα-Καρθικέγιαν (HRT). 

Δεύτερη περίοδος: Απογοήτευση για Ferrari 


Οι υποτονικές εμφανίσεις συνεχίζονται για την Ferrari, αφού μόνο ο Αλόνσο κατάφερε να προκριθεί στον τελικό των κατατακτήριων δοκιμών, με τον Μάσα να μένει εκτός (12ος). 

Στον αντίποδα βρέθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ολοκλήρωσε τη διαδικασία από την πρώτη θέση. 

Μικρή έξοδο είχε ο Μαλδονάδο, ο οποίος στη συνέχεια επέστρεψε στα πιτ. Παράπονα για τη πρόσφυση είχε ο Ρομάν Γκροσεάν, ο οποίος ωστόσο κατάφερε να περάσει στον τελικό. 

Οι πιλότοι που δεν κατάφεραν να περάσουν στον τελικό είναι οι εξής: Μαλδονάδο-Σένα (Williams), Μάσα (Ferrari), Ντι Ρέστα-Χούλκενμπεργκ (Force India), Ρικιάρντο (Toro Rosso), Κομπαγιάσι (Sauber). 

Αναλυτικά η κατάταξη


1. Χάμιλτον, McLaren, 1:36.219 
2. Μπάτον, McLaren, +0.149 
3. Σουμάχερ, Mercedes, +0.172 
4. Γουέμπερ, Red Bull, +0.242 
5. Ραϊκόνεν, Lotus, +0.415* 
6. Φέτελ, Red Bull, +0.439 
7. Γκροσεάν, Lotus, +0.439 
8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.445 
9. Αλόνσο, Ferrari, +1.347 
10. Πέρες, Sauber, +1.479 

11. Μαλδονάδο, Williams 
12. Μάσα, Ferrari 
13. Σένα, Williams 
14. Ντι Ρέστα, Force India 
15. Ρικιάρντο,Toro Rosso 
16. Χούλκενμπεργκ, Force India 
17. Κομπαγιάσι, Sauber 

18. Βερνιέ,Toro Rosso 
19. Κοβαλάινεν, Caterham 
20. Πετρόφ, Caterham 
21. Γκλοκ, Marussia 
22. Πικ, Marussia 
23. Ντε Λα Ρόσα, HRT 
24. Καρθικέγιαν, HRT 

* Ποινή πέντε θέσεων, λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: