Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Με το «9» ο Σάντσες!



Τη φανέλα της Μπαρτσελόνα θα φορά για τα επόμενα πέντε χρόνια ο Αλέξις Σάντσες! Ο ΧΙλιανός άσος έφτασε την Κυριακή στη Βαρκελώνη και σήμερα (Δευτέρα) παρουσιάστηκε από τη νέα του ομάδα, ενώ επέλεξε τη φανέλα με το νούμερο «9».

Στη συνέντευξη Τύπου ο 23χρονος παίκτης εξήγησε αρχικά τους λόγους που τον βοήθησαν να επιλέξει να συνεχίσει την καριέρα στην Καταλονία:

«Ο Πεπ Γκουαρντιόλα μου τηλεφώνησε 

και μου έδειξε την εμπιστοσύνη του. Επιπλέον ο πατέρας μου μου εξομολογήθηκε πόσο πολύ ήθελε να δει το γιό του να παίζει στην «Μπάρτσα» και αυτό ήταν ακόμα ένα στοιχείο που με βοήθησε να πάρω την απόφασή μου».

Ο Χιλιανός εξέφρασε τη χαρά του που θα αγωνίζεται για τη Μπαρτσελόνα ενώ δήλωσε περήφανος που πλέον αποτελεί μέλος της καλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Όσο για την προτεραιότητα του; «Να μάθω από τον Τσάβι, τον Μέσι και τους καλύτερους παίκτες και να κάνω καλή εντύπωση εντός και εκτός γηπέδων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: